استاندار اردبیل گفت : انسان در حیطه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی نیازمند تدابیر قرانی است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، مجید خدابخش، بعد ظهر روز دوشنبه در مراسم استقبال و تجلیل از نفرات برتر بین المللی قرآن کریم در فرودگاه اردبیل با سخنان کوتاهی اظهار داشت : استان اردبیل در آسمان ستاره پرور خود افراد بی نظیری همچون شیخ صفی الدین، شاه اسماعیل، مقدس اردبیلی ، علی دایی و حسین رضازاده ها داشته و امروز نیز دوچهره قرانی به جمع دهها ستاره فروزان این استان افزوده شده اند.
 
 وی افزود : موفقیت فرزندان اردبیل در مسابقات بین المللی قران باعث افتخار است ، قران برایانسان ها نور الهی است و اگر می خواهیم مشکلات جامعه حل شود باید به آن توسل کنیم .او اظهار کرد: مسوولان وظیفه دارندکه در خدمت قران و فرهنگ قرانی باشند ، قانون اساسی ایران اسلامی قران است و باید به آن عمل شود.
 
خدا بخش ضمن تشکر از مردم قرآن دوست استان و جامعه قرآنی اظهار داشت : با ورود چهره های برتر بین المللی به اردبیل طراوت خاصی در حاکم شده و بوی مطهر قرآن سراسر استان  را فرا گرفته است.
 
گفتنی است در این آیین هزاران نفر از شهروندان و مسوولان اردبیلی که خود را با دهها خودرو به فرودگاه اردبیل رسانده بودند حضور داشته و استقبال گرمی از بهزاد هژبری و جعفر فردی نفراتاول رشته حفظ و قرائت سی و یکمین دوره مسابقات قران کریم کردند.
/2759/